Tuesday, October 9, 2012

KATA-KATA ALUAN

Assalamualaikum warahmatullah hi wabaratuh,

Saya ingin mengucapkan selamat datang ke laman blog ini,blog ini adalah sekadar untuk memberitahu sedikit sebanyak tentang bagaimana anda hendak memulakan langkah sebagai seorang agent topup.Menjadi seorang agent topup bukan sekadar untuk jual kepada orang lain sebagai medium keperluan orang masa kini.tetapi juga ia juga bermanfaat untuk diri anda juga.

Sebaliknya anda akan mendapat untung apabila anda reloadkan nilai untuk diri anda menggunakan akaun topup anda sendiri.
Untuk mendaftar sebagai agent topup,anda cuma perlu membayar sebanyak RM10 sahaja sebagai bayaran bagi pendaftaran anda sebagai agent topup untuk seumur hidup.Langkah seterusnya ,adalah anda mengetahui syarikat apa yg bakal anda berurusan dan berikutnya adalah cara-cara untuk bank in modal dan rolling modal anda.Berkenaan modal itu ,Perlu saya ingatkan juga ,anda mempunyai dua cara bank in sama ada melalui saya (terpulang pada anda) atau ke syarikat(minimum RM100 sekali bank in) .Selepas itu,post berikutnya juga ada memberitahu juga tentang cara untuk reload nilai.

                                           UNTUK PENDAFTARAN,BOLEH HUBUNGI 

                                                         013-5979246(BRO. NIZAR)

Saya berharap anda semua akan beroleh sedikit input untuk memulakan bisnes daripada blog ini....

"SELAMAT DATANG DAN SELAMAT MENCUBA SAYA UCAPKAN"


salam ukhwah.....

No comments:

Post a Comment